ZOLAR Photon Plus Dental Diyot Lazer

• Kategori: Klinik Cihazlar
  • Marka: ZOLAR
  • Yeni Ürün

Photon Plus 10 Watt Dental Diyot Lazer 980 nm, tümüyle taşınabilir, Çok Dilli Arayüz ve Taşınabilir Güç Modülü

Çok yönlü kullanılabilmesi, dahili kullanım rehberi ve çok dilli ara yüzü ile kusursuzdur.
Geniş dokunmatik LCD ekranı, mükemmel yönlendiren menüleri, önceden hazırlanmış ve özelleştirilebilir programları ile yeni Photon Plus Dental Diyot lazer benzersizdir. Diş beyazlatma ve ağartma işlemlerinde çapraz enfeksiyon riski olmadan mükemmel sonuç elde edersiniz.
Photon serisi dental diyot lazerler FDA onayına sahiptir. Taşınabilir güç modülü sayesinde kablosuz 3.5-4 saat çalışabilme imkanı kullanımını olağan üstü kolaylaştırır.

Yüksek Seviyede Güvenlik Özellikleri
Kullanıcı şifresi özelliği üstün kullanım kolaylıklarına ilave olarak üst segment dental diyot lazer olarak olağan üstü güvenle kullanılmasını sağlar.

Hassas ve Konforlu
Photon Plus 10 Watt Dental Diyot Lazer hasta bilgilerini hafızasında tutacak özellikte tasarlanmıştır.
Geleneksel tedavi yöntemlerine göre ağrısız ve daha hızlı iyileşme sağlar, hasta memnuniyetini artırır.

Dokunmatik Ara yüz ve Kablosuz Ayak Pedalı
Kolay kullanılan dokunmatik ara yüzü ve kablosuz ayak pedalı ile Photon Plus Dental Diyot Lazer Arasında en kolay kullanılan ve aranan dental lazer markasıdır.

Geniş Uygulama Alanı
The Photon Plus cerrahi Dental Diyot Lazeri, eksizyon, ensizyon, koagülasyon, fibromun çıkarılması, granülasyon dokusu, yumuşak doku kron boyu uzatma, ağız iyi yaralar, diş beyazlatma ve benzeri ağız içi, yumuşak doku dental uygulamalarda geniş kullanım alanı sunar.

Ürün Video

Photon Plus Türkçe Kullanım Video

Photon Plus ile Diş Beyazlatma

Photon Plus ile Gingivectomy Uygulaması

Diğer uygulama videolarına ulaşmak için tıklayınız.